eeFitness logo
eeFitness

NŪJOŠANA

NŪJOŠANA

NŪJOŠANA ir augstas efektivitātes sportiska nodarbe, kurā tiek izmantota pareiza nodarbības metodika, soļošanas tehnika un īpašas nūjas vienmērīgai ķermeņa noslogošanai.
Nūjošana nodarbina ap 90% cilvēka muskuļu, turklāt tā ir efektīvāka par intensīvu iešanu bez nūjām - saskaņā ar pētījuma rezultātiem (Cooper Institute Research 2000, inwa-nordicwalking.com), īpašo nūju un soļošanas tehnikas pielietojums palielina nodarbību efektivitāti gandrīz uz pusi.
Nūjošana ir draudzīga: nūjošana ir droša, tajā nav vecuma ierobežojumu un nūjot ir iespējams visos gadalaikos.

Nūjošanu vadīs sertificēta nūjošanas instruktore, EE Fitness trenere Zigrīda Sprukte. Treneres vadībā ir iespējams apgūt nūjošanas pamattehniku, pareizu stāju, gaitas kontroli un  pilnveidošanu, dažādas vingrošanas metodes mugurkaula un un visa ķermena stiprināšanai.

PIRMDIENA
11:00 PRESE+KĀJAS
17:00 JOGA BĒRNIEM
18:00 PRESE+KĀJAS
18:30 SLOW AND STRONG
19:00 ASHTANGA JOGA
19:00 ZUMBA
19:30 ZUMBA
20:00 ZUMBA IESĀCĒJIEM
OTRDIENA
08:30 TRX
12:00 KALANĒTIKA
18:00 PILATES
18:00 APĻA TRENIŅŠ
19:00 ĀRSTNIECISKĀ VINGROŠANA
19:00 SPĒKS UN PRESE
20:00 FUNKCIONĀLAIS TRENIŅŠ
TREŠDIENA
08:30 STRONG&FIT
11:00 FIT BALL
17:00 JOGA BĒRNIEM
18:00 FIT BALL
18:30 EASY STEP
19:00 ASHTANGA JOGA
19:30 ZUMBA
CETURTDIENA
08:30 TRX
12:00 KALANĒTIKA
18:00 PILATES
18:00 APĻA TRENIŅŠ
19:00 ĀRSTNIECISKĀ VINGROŠANA
19:00 SPĒKS UN PRESE
20:00 FUNKCIONĀLAIS TRENIŅŠ
PIEKTDIENA
08:30 STRONG&FIT
11:00 PRESE+KĀJAS
17:00 JOGA BĒRNIEM
18:00 JOGA
19:00 AEROBIKA
SESTDIENA
10:00 VISPARATTĪSTOŠĀ VINGROŠANA BĒRNIEM
10:00 AEROBIKA
11:00 PILATES